torsdag 21 april 2011

Fotografen, det är jag!

Hej! 
Här har ni mig!

 
En glad amatör som älskar att fota med min digitalkamera. Upplärd på egenhand utan skolor och kurser.
Jag fotar helst utomhus med naturen som bakgrund. Kanske bara ett stilleben på gräset eller på en utlagd duk eller mot en härbrevägg eller........tja, vad som helst där jag kan skapa en härlig miljö. Gillar bäst det naturliga ljuset men naturligtvis fotar jag även med blixt.

Fotar både mot privatpersoner och företag. Kan vara porträtt,dop, bröllop, konfirmation, högtidsdagar, begravning,  hem och trädgårdar med allt vad växtlighet heter. Mot företag fotar jag gärna dina produkter eller det du har att erbjuda för att du skall få fina och stämningsfulla bilder till din hemsida, broschyr, reklamskyltar, annonser etc.
Titta gärna in under de olika etiketterna på höger sida i bloggen för att se lite referenser.

Tycker du om mitt sätt att fota.....!
Hör gärna av dig med din förfrågan till mejladressen som finns här på höger sida. Lämna  ditt namn, telefon - dagtid samt vilken sorts fotografering du är intresserad av.
Jag ringer upp dig så fort jag sett ditt meddelande. =O)

Varför inte ringa????? Jag kan vara mitt i en fotografering och det är synd om du inte får svar och svårt för mig att veta vem som ringt.
Hälsningar Eva-Mari

Tills vi hörs.....ha en underbar vår!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar